Srap Kızlar 33.haftada han aşıyı oluyoruz sağlık ocağından aradılar gündüz de yarın gel sabah diye sizleri arama olmuş muydu yada aşı filan var mı bu haftalarda
Edadrmz Srap bildiğim kadarıyla 2 doz tetanoz aşısı var onun içinse 2.yi 38.haftaya kadar olabiliyomuşsun o değilse acaba covid aşısı falan mı
Tupbebekile Srap istek dışı kovit aşısı yaparlarsa musade etmeyin benim hemdirede 3. Aydan sonra kovit aşısı yapalım dedi kabul etmedim
Srap Ben 2 kere tetonoz oldum covid de olmayı düşünmüyorum eğer covid aşısı derse aklım karıştı resmen
happybaby123 Tetenoza çağırıyor ama ben 2.dozu olmadım valla olmayıda düşünmüyorum şurda doğurmama 2 hafta kaldı😃
Eslem_1 happybaby123 neden olmadınız tek doz yeterli değilmiş ben de 20. Haftamda ilkini oldum 24 de 2. Olacağım
Betusscc Aşı için çağırdıklarına emin misiniz? Ben de geçen hafta 2.doz tetanoz olmaya gittiğimde 35.haftanda gel muayene etçez dediler,o zamana kadar doğurursan da ara haber ver dediler 😅
Srap Betusscc ayın 14 ünde genel izlenimim niye erken çağırdı onu anlamadım gitmeden telefonla arayıp soracam artık telefonla tam anlayamadım boşuna oraya kadar gitmek de istemiyorum
Eslem_1 Betusscc ilkini kaçıncı haftada olmuştunuz ?ne muayenesi edeceklermiş Aşıdan önce muayene ilk kez duydum 😀
happybaby123 Eslem_1 iki akrabam iki çocuğunuda o aşıyı olduktan sonra kaybetti 9 aylıkken o yüzden korktum doğruluk payını bilemem ama bi kere duydum ya onu bitti bende
Betusscc Eslem_1 35.haftada doğumdan önce muayene etçem dedi,aşı için değil. Sanırım aşılar bitti. Tekrar aşı için gel demedi çünkü. Benim de ilk hamişliğim,sürece göre öğreniyorum her şeyi 🤗
Tupbebekile Eslem_1 hamileyken korona aşısının ne denli guvenilir olduğu tartışılır. Romatizma hapımi bile içemiyorum hamileyim diye korona iğnesini vurdurmak mantıklı gelmiyor tabiki herkesin kendi tercihi….
Eslem_1 happybaby123 onlar 2. Aşılarını 9. Aylarında mı olmuşlardı? Zaten 7. Aydan sonra yapılmıyor diye biliyorum doktorum öyle demişti son doz için 👍🏼ilkini kaçıncı haftada oldunuz siz?
Eslem_1 Betusscc zaten 2 aşı olmuşsunuz tekrar gel demezler üçüncü aşınız eğer isterseniz 2. Den 6 ay sonra oluyor o da doğumdan sonrasına denk geliyor zaten 😊👍🏼
happybaby123 Eslem_1 ay valla tam bilmiyorum içim gitti çok dinlemek istemedim detayda sormadım ama yapılmıyor olsa yapmazlardı diye düşünüyorum ben 112 ambulans çalışanı olduğum için mecbur erken oldum 1.dozu 12 haftalıkken oldum
Eslem_1 happybaby123 aslında siz de sağlıkçısınız sizlerin daha iyi bilmesi gerek bu aşıların zararlı olmadığını ve yaptırılması gerektiğini ben de bir çok sağlıkçıya sorup karar vermiştim tek doz yetmez dediler bebeği riske atmamak için olacağım mecbur Allah evlatlarımızı korusun 🌸🤲🏻