Kızlaaaar 21+1 günlük hamileyim ve dün detaylı ultrasona gittim kızımı gördüm o kadar güzel o kadar muhteşem bir duygu ki anlatılmaz ilk gebeliğim ve sağlıkla kucağıma almak için çok sabırsızlanıyorum Allahım isteyen heeeeerkese nasip inşallah bu duyguyu
Ben İstanbul Esenyurtta oturuyorum ve çok Araştırıp perinatoloji Altan Cebeciye muayene oldum kendi doktoruma sordum oda önermişti çok şükür ki bir sıkıntımız çıkmadı ve Altan bey aşırı ilgiliydi en ince ayrıntısına kadar 40 dk boyunca anlatarak incelemesini yaptı ve muayenehanesi aşırı steril tertemiz mis gibi bir yer çok memnun kaldım ilgisinden, araştırma içerisinde olanlara Altan bey tavsiyemdir umarım sağlıcakla kavuşuruz bebişlerimize.
Bu arada kilomuz 400 gr boyumuz 24 cm ya sizinnn?