tugurs Elif0611 genelde 16. Haftada net olarak söylüyorlar canım, ama iyi bir doktorla karşılaşırsan tabiki söyler :)
KBTd Elif0611 bende 14+2’de öğrendim çok hareketliydi net gördük kahvaltıyı güzel yapıp arkasından tatlı niyetine hurma yemiştim sende özellikle tatlı bir şeyler yiyip git öğrenirsiniz 🙏
benimmdunyamm Elif0611 valla ben devlete gidiyorum şimdi ayın 11 de gidecem söylemezse 1 hafta sonra özele gidip baktiracam devletin ulturasyonu çok iyi değil
happybaby123 Erkekse hemen belli eder kendini ben oğlumu 10.hafta öğrendim şimdi çok şükür 36 haftalığız😇😇
el_ah 12 hafta 2 günlükken doktor cinsiyet oluşmaya başlamış dedi 14 hafta olduğum gün gittim söylemedi doktorum 16 yada 17 hafta dan sonra cinsiyet söylenimi dedi meraktan çatlayacam hep rüyamda gördüm erkek eşimde kız diyor zıtlaşıyoruz
Melisakcln Elhamdulillah ben öğrendim dün,gebelik boyunca tatlı aşerip kıza hamile olduğumj öğrendim😃
Sena_liya Elif0611 bebeğin pozisyonuna doktorun becerisi ve ultrason aletinin kalitesine bağlı canm 🤷♀️😉 formda okumuştum 20 haftalık daha öğrenememiş ti cinsiyeti… Hayırlısı ne ise o olsun