Gebelıgımın 6. Ayındayım son 1 haftadır ıdrarımı kaçırıyorum ılk defa böyle bıseyle karşılıyorum.ılk cocuguma hamileyken yaşamadım böyle bı durum lavaboya yetişmeme rağmen ne ara kaçıyor anlamadım üstüne bırde böyle olunca kabızlık problemı yaşamaya başladım benım durumumda olan varmı yada basından gecen nasıl gecırebılırım yardım cı okursanız sevınırım