charlottececi şuan 22 haftalığız, 21 e kadar hep tayinimiz çıkacak mı stresiyle geçti çünkü olursa doğumla çalışıyordu kim taşıyacaktı vsydi😁 hala var o korku ama hareketlerim de yeni yeni kısıtlanmaya başlayınca, hiçbir alt kıyafetim bir haftadır bana olmayınca hamilelik dank etti resmen 😁🤣 bir de Aslan oğlanın tekmeleri var tabii🙈 eşyalarını da aldıkça nasıl içim kıpırdanıyor anlatamam karnıma sarılırken buluyorum kendimi 🌼🧡🦁 stressiz geçmiyor çok iyi anlıyorum mutlaka kafaya takacak bir şey oluyor, olmasa da arayıp buluyoruz bence😁 o yüzden takma kafana gibi bir cümle kurmayacağım size💕 ama enn sağlıklı ve huzurlu, her anın tadını doyasıya dolu dolu yaşayacağınız bir hamilelik olsun sizin için🤲🧡🌼 ben de hep ikiz istemiştim ama bende o dağ yokmuş demek ki, Rabbim ayarlıyor inanın ki🥰 iki kıpır inşallah sağlıklı bebeğiniz olacak🌼🧡 huzurla büyütün🤲🥰🌼