Nurse94 Kızlar benim normalde adet günüm yarın sabah idrarda test yaptım çift çizgi çıktı duramadım beta hcg baktırdım 631 çıktı değerim normal mi sizce geçen ay kimyasal gebelik yaşamıştım şimdi yüksek gibi geldi değerim tedirgin oldum sizce normal mi
Burcusenkoc Nurse94 2 gün sonra tekrar kan verin 2 ye katlayarak yükseliyor ama değeriniz baya yüksek kimsayal gebelik olması için 10-15 çıkması lazım 😊 şimdiden hayırlı olsun
Habus Nurse94 benim de adetten 2 gün önce 229 dü adet günü 650 falandı değerleriniz çok güzel bence kimyasal değildir ama iki gün sonra yine kan verin içiniz rahatlasın 🥰
RabisScik Nurse94 benim adet günü sabahı 923 çıkmıştı ne yükseği😂 yüksekliği azlığı önemli değil önemli olan düzenli şekilde artış göstermesi
Nurse94 Günüme göre değerim yüksek o tedirgin etti beni kimyasal değil evet ama umarım başka bir problem yoktur teşekkür ederim :)
Nurse94 RabisScik oo harika umarım yükselir sağlıklı bir gebelik olur çok teşekkür ederim rahatladım baya,🙈
Habus Nurse94 normal tabi hatta geç döllenme olmadığı için bebeği de keseyi de tam zamanında görebiliyorsunuz bazılarında geç görünüyor ben çok korkmuştum başta göremem diye 🙈 ben 7+5 deyim tam 5 de keseyi gördüm bebek yoktu tam 6 da da bebeği ve kalp atışını gördüm çok şükür minicikti daha. Kan değerinize baktırdıktan sonra folik asit alın mutlaka hayırlı olsun şimdiden ☺️
RabisScik Nurse94 15 haftalık olduk bile amin inşallah umarm sende en kısa sürede kalp atışını duyarsn
Nurse94 Habus folik asit başlamıştım zaten kullanıyorum şuan Rabbim sizinde sağlıkla kucağınza almayı nasip etsin sağolun🙏🙂 bende haftaya gideceğim doktora umarım kalp atışını duyabilirim🙂