sedashn Deletedmom_1 mustela doğal içerik değilmiş sadece ambalaja ve reklama ödenen para, 3 yıl önce ben de almıştım:( instagramda prema.ve.onun.anneliği’ni takip ediyorum ordan siz de bakabilirsiniz temiz içerikli ürünleri paylaşıyor ben incia deneyeceğim
Kamusbuglem Deletedmom_1 ben kzııima dalin kullandım şimdi 3 yasında hiç bi sıkıntı yasamadım bunada baby me aldım inşallah güzeldir