guneyinannesi19 Kızlar normal doğum yaptım 11 gün önce doğum sırasında sonda taktılar her şeyin acısı geçti onun acısı geçmiyor var mı ben gibi olan
SimgeTuna guneyinannesi19 steril takılmadıysa idrar yolu enfeksiyonuna sebep olmuş olabilir ya da büyük numara takıldıysa tahriş etmiş olabilir doktora söylediniz mi bol bol su için
Mrsmom34mom guneyinannesi19 normal doğumda sonda taktiklarini ilk kez duyuyorum 😳 sezaryen doğumda takılmıyor mu normalde
guneyinannesi19 SimgeTuna yaaa hiç görmedim ki o sancıyla bakmadım ama olabilir yarın kontrole gittiğimde söyleyim bi teşekkür ediyorum
kerimeurgun Mrsmom34mom 3.5yıl önce normal doğum yaptim bana da taktılar sonda canım dogumun son anlarında idrarın varsa tuvalete göndermiyolar cocuk Allah korusun tuvalete fln duser diye oyuzden sonda takıyorlar
guneyinannesi19 kerimeurgun haaa doğru ben çişim var demiştim suyum geldikten sonra onda taktılar demek ki takmaz olalardı