Annesininkurabiyesi Kızlar ben şuan sadece beşik ve şifonyer almayı düşünüyorum 3 4 çekmeceli sizce dolapta alınmalı mı ? Siz neler yaptınız ?
Bernako Annesininkurabiyesi kendi dolabında yer varsa orayı değerlendirebilirsn yada şifonyerde ihtiyaç görebilir. İlla dolaba gerek yok bence
Tubmavi Annesininkurabiyesi ben almayı düşünüyorum. Şifonyer de iş görebilir ama kısıtlı olabilir idare ederim diyorsanız neden olmasın ? Ben rahat etmek derli toplu olsun istedim idare etmek istemedim açıkçası
290392 Annesininkurabiyesi durumuna bağlı canım. Ucuz yollu istersek şifonlerde iş görür, asılacakları kendi dolabına asarsın..
cbciseda Annesininkurabiyesi imkanınız ve koyacak yeriniz varsa alın bence, ihtiyaç oluyor ve her geçen gün fiyatlar artıyor. Kullanacağınızı düşünüyorsanız beklemeyin ☺️