Yesemmin Kızlarselam 39+6 dayız bebiş gelmek bilmiyor nst de sancı cıkmıyor uzun zamandır akıntım vardı bugün farkettim koku olusmus akıntımda ve idrarımda persembe dr a gidicem ama böyle bişeyle karsılasan varmıdır