Selamlar kızlar , 2 defa düşük yaşadım doktorum korunmaya gerek yok yine deneyin dıyor ama rahim dinlenmesi lazm dıo saglık ocagındaki doktorda. Pskolojı olarak zaten hazr değilim ama yaşta 30 oldu 1 yıl kadar daha beklemiyim oyalandım iyce dıyorum ama bilemedim sizce 2 kürtaj sonrası kaç ay beklemeliyim yeni gebelk için..