Evet muayeneye gidince de %30 tahlil yaptırsam da ayni şekilde pandemi oncesi komple ücretsizdi o sene tek kuruş ödemeden girip çıkıyoduk pandemiyle beraber %20 yaptilar hatta bi ara anlaşmayı bitirdiler medicalle sonra tekrar yenilediler %20 olarak tam şükür dedik iki hafta falan oluyo %30a çıkarmışlar bu beni bi tık üzdü 😅
Senaa34