Bebegimvebennnnn Benim de oğlumdan kalanlar var . Sadece kizim olacağı için ekstra 4 5 tane önden açılan zibinn. Hastanede çıkışı özel olacak kendilerine saklayacağım. Battaniye yaz bebegi olacağı için Birtane ince aldim. Muslin bez aldim 3 tane. Tulum 5 tane felan.. Ben yazlik kiyafet 6 aylik felan aldim 4 aylik oluyot nasipse o zaman giydiririm diye. Ohlumdan kalan uzun kollu zibin pijama takimi olduğu için çok yenidogan 3 aylik pek almadım. Eksik olan anakucagi , kanguru solomobaby aldim. Puset araba da var. Oglumdan kalan park yatagi kullanicam oda temiz .. arkadaşımdan elektirikli gogus pombasini aldim. Suan pek eksikler kalmadi hatta yıkayıp hazirlafim. 30 dan sonra zorlanirim diye. İyide erkenden yapmis. Suan cok bitkinim.