Kızlar sabah çatı muayenesine gidecek olan var mı? 30 haftadan beri 4. Muayenem olacak ama içim nedense bir tuhaf hiç acı hissetmeme rağmen sanki ilk kez muayene olacak gibiyim yani doğururum artık diye de düşünüyorum (inşallah) 😅
Ebe bir önceki muayene de çatıların güzel demişti ama doktor tekrar muayene istedi sanırım kendisi bakacak ve doğumu konuşacağız artık.🙈