Kızlar ben 16 haftalığım Previya tanısı koyuldu ama rahim ağzını kapatmıyor ama çok yakın evde raporluyum fakat yemeği falan ben yapıyor temizlikte yapmıyorum. Hafta bir dışarı çıkmaya başladım alışveriş merkezi falan ama çok tedirginim birşey olacak diye sizde durumlar ne paylaşır mısınız ?????