Aycan051415 Cuma günü kontrolüm var ve doğuma dair umutlu şeyler duymak istiyorum inşallah açıklık sancı kanala girme hattaaa doguruyosun gibii 😅😅 neler yapmalıyım siz neler yapıyorsunuz fikirleseliiim doguralim
Meleklerim34 Aycan051415 37+2 olduk bizde ve sabah kontrolüm var aynı temennilerle gidiyorum bakalım nasip 😅
Dilara08 Aycan051415 Aycan051415 bugun kontrole ayni umutlarla gitti tam 38 haftalugim ve husran 🤣sancim yok acilmam yok kasilma cok ve bebegim bas gelis ama kanala girmemis yolu bulamiyo galiba 🤣gelmeye niyeti yok hanfendinin.allaha sukur gelisimi iyi bebegimde skinti yok ama gelmiyo iste en cok yandigimda hamileligimin 28.haftasindan beri erken dogum korkusu yasadim kasilmalarim erken basladi fiye.hakkimizda hayirli olsun kizlar doguralim insallah saglikla.insallah 40. Haftayi bulmaz ya
Aycan051415 Meleklerim34 hadi hayirlisiii hapsuu der gibi doguralim hepimiz inşallah hiç bisi anlamiyalim🤣
Aycan051415 Dilara08 ay deme demee doktor bilememistir 🤣🤣🤣 şaka bi yana sağlıklı olsunlarda tabi en önemlisi o ikincisinde fazlada beklemesinler ya😅