Kbrrby 4 kilo üzeri beklenen bebeklerde açılma başladıysa artmadan acilen sezaryene alabiliyorlar bunu daha önce bir kaç kişide gördüm, vajinal riskler oluşturuyormuş iri bebekler doğum sırasında çünkü. açıkçası ben özel hastaneye gidiyorum doktorlar sezaryene zorluyor diye bir algı vardı çevremizde benim doktorda 35 haftadır normale hazırlamaya çalışıyor beni ama ben de ısrarla sezaryen istiyorum. zaten dönmezse sezaryen olacak mecburi. vücudunuza göre onlar en doğru yöntemi size anlatıyor oluyor. içiniz nasıl rahat edip güvende olacaksanız o şekilde gidin doğuma, sağlıkla inşallah🙌🏻