Yaklaşık 20 gün önce covid testi verdim negatif çıktı kadın doğum doktoru kontrolde öksürük olduğu için d dimer istedi İlk sonuç 3900 çıktı 10 gün enox kan sulandırıcı kullandım sonraki sonuç 3500 dü hala devam ediyorum iğne ama araştırma hastanesine de bir görünmemi istedi doğum şeklini belirlemek için normal yada sezeryan sabahtan beri hastanedeydim bir sonuca varamadık kafam allak bullak covid için yine test verdiğim yine negatif 🤦 inşallah yarın bir karara bağlanacak ama yaşadığım stres zaten yetti Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏 siz neler yaşadınız bana böyle yaptıkları için bebeğe bişey olursa korkusuna düştüm sağ salim kucağımıza alsak nasipse 🙏 Değer yüksek olup sorunsuz doğumunu yapan anneler varsa moral olun lütfen ilk hamileliğim 36+2 oldum az kaldıkça böyle sıkıntılar çıkması yıprandım iyice 😕