Eslamliyam benim de başından beri çenemin altında iri kırmızı iltihaplı sivilceler çıkıyo. 12+6 yız hala var hatta artık yanaklarımdan da çıkmaya başladı tek tük. Bi de benim cildim çok hassa hemen iz kalıyo baya moralimi bozuyor. Sonra da diyorum amaaannn boşver miniğim iyi olsun da sivilce Bi şekilde hallolur 😃