Asillll16 eslemsi Benim kızımın adıda Esila. İkincisi ıx olursa Eslem koyacaktım. Ama oğlum olacak hayırlısıyla
eslemsi Asillll16 aa ne tesaduf bakalim benimde kiza benzetmisti 16da ama haftaya randevum var 20 oluyorum bklim degisti mi kiz mi hala😅
SalihaErsoyKl Esay_50 benimde ilk kızım Aysima şimdi ikinci kez kız bekliyoruz adı Eslina olucak🥰 isimleri görünce tesadüfe şaşırdım🤭 Gerçekten hem anlamlı hem güzel kız ismi bulmak çok zor…
Nurayerva Bir kizim var ismi ERVA Ikinci kizim 25.hafta da SENA Koyacagiz. Bende cok düşündüm içime sindi cok.sukur S ERVA NURAY ARIF Baş harfleri ailemiz 😀
morsumbul Edadrmz esila ismini çok beğeniyorum fakat İnternete kerat vakti zaman dilimi olduğunu gördükten sonra vaz geçmiştim