Kbr_123 İçin rahat olsun kan uyuşmazlığı bizdede var ilk çocuğum negatif olduğu için doğumdan sonra iğne vurulmadım 8 haftalık hamileyim şuan geçen hafta doktor muayenesine gittiğimde test yapıldı sonuç negatif çıktı ama doktorum kanamam olursa acile gidip iğne vurulmamı söyledi şükür şuan hiç kanamam olmadı inşaallahta olmaz seninde için rahat olsun