sulesaniyar Ruken_ Evet canım benim her gün aç ve ya tok fark etmiyor 1 tane olmak üzere içiyorum, için rahat olsun😘
Burcukose Ruken_ bana da doktor folbiol kullanacaksan hamileyken oranı çok yüksek kırıp yarısını iç demişti . Ben de onunla ugrasamam dedim folidoce önerdi
Aslimcaa Ruken_ Bende folbiol kullaniyorum. Doktorum ikiye bölerek kullanmami onerdi yani iki gunde 1 hap icmis oluyorum
Hilalklbrogl Ben en başından beri regenesis kullanıyorum. Multivitaminli olduğu için doktor gebelik boyunca kullanmamı söyledi.29 haftalık hamileyim hala kullanıyorum hiçbir zararı yokmuş araştırıp sorun isterseniz ben memnunum
Ozra Ruken_ banada sağlık ocağından folbıol yazmışlardı 2 ay kullandım gebe kalınca doktorum decavıt kullan dedi onu kullanıyorum ama folbıol zararlı falan demedi