Nnur1 Arkadaşlar Sultan hanıma giden var mı. Yarın ilk defa gidicem eşleri içeri alıyor mu bilgilendirebilir misiniz 🌸
Avciii Nnur1 o hastanede doğum oldu sezeyran çok iyiydi ilgisi fln eş almiyo video izin vermiyo cinsiyeti çok geç soylerler
Dilaninaann Zeynep kamil de odayı bırak erkekleri hastane kapısından bile içeri almıyorlar maalesef 😂 bende başlarda gidiyordum Zeynep kamile ama bıraktım artık
Nnur1 Dilaninaann ay ciddi mi ya 🥲 İlk defa gideceğim o hastaneye, kocam da oğlunu özledi görmek istiyor. Bu iyi olmadı. Peki ultrasonda video çekimine izin verir mi bilginiz var mı
Villanelle Acile gitmiştim bir kere. Kocam kapının önünde bekledi. Ama poliklinik de aynı mıdır bilemem
Dilaninaann Nnur1 Video çekimine izim verirler mi bilmiyorum ultrason kağıtları pek güzel değil video çekmek istediğinde çok sorun olacağını zannetmiyorum bence
Rabis277 Nnur1 hayır eşler içeri kesinlikle alınmıyor video hiç çekmeyi denemedim ama zaten çocuğu bile göstermiyolar fazla çok nadir yani ekrani genelde doktor kendine çevirir bakar bu kadar
Nnur1 Avciii videoya neden izin verilmiyor sebebi söylendi mi. İyiki cinsiyet netleşti de onu merak etmeyeceğim