Regl’m battan 1 gün önce (26 şubat) oldu ve 3 günde kesildi (28 şubat) . Normalde lekelenmeyle birlikte 5 gün sürerdi, başlangıcı kahverengi ip gibi akıntı sonrası normal regl gibiydi. öncesi ve regl zamanı çok fazla kasık ağrısı ve batma yaşadım. En son dün gece batma yaşayıp uykudan uyanınca test yapmak istedim. Bir bakar mısınız tekrar test yapayım mı emin değilim kuruma çizgisi midir? Çünkü yaptıktan sonra unutmuşum hemen bakamadım.
https://resimyukle.io/r/plbcXRwaga