Nartanesii Merhaba 16+6 gunluguz doktorumuz cinsiyetine erkek dedi bebeğimin.Bundan sonra değişme ihtimali var mı sizce ? (Tabiki de cinsiyetin hiç bir önemi yok sadece eşya almak için soruyorum.Biraz dahaa bekleyim mi ?)
Cikrikci Nartanesii 16. Haftada genelde cinsiyeti belli ediyor benim 12. Haftada erkek 16. Haftada kız denildi geçen hafta 20 haftalık olduk ayrıntılıda da kız dendi degismedi yani
Nartanesii Cikrikci yaa evet inşallah değişmez ultrason fotoğrafında da çıkıntısı çok belli ama bilemiyorum 🤷
Nejel Bize de 14.haftada kesin kiz dedi 16.haftada da erkek dedi su an 17.haftadayız dur bakalım hangisi çıkacak diger gitmeme kesin belli olur inşallah