Merhabalar 36.haftaya yaklaştım ve yaklaşık 3 ay önceden beri ellerimde özellikle uyku,uyanıklık arasında aşırı bir ağrı,uyuşma parmaklarımı dahi oynatmada zorluk çekiyorum….magnezyum kullanıyorum ve şikayetim devam ettiği için B12 verdi doktorum bir süredir onuda kullanıyorum hala geçmedi Dr’um muz ve maden suyu dedi onlarida duzenli alıyorum….ve yine geçmedi magnezyumu günde iki al dedi dr’um onuda yaptm..yine aynı yine…biseyi tutmakta zorlanicak kadar oluyo…bu durumu yaşayan var mı lütfen?hamilelik sonrasi devam eder mi korkum var……..