P-pnr Tahmini 4 haftalık gebelik var betam 240 dan bir hafta sonra 10250 oldu ! Karından yapılan ultrason da gözükmüyor .Alttan muayene ile kese gözüktü dış gebelik yok diyor dr fakat betanın bu kadar yüksek çıkması normal mi bu durumu yaşayan varmı :(
Melikefe P-pnr her geçen gün 2 katına çıkması gerekiyor zaten kese gorunduyse korkma bebesin kalp atışını da duyarsın inşallah
Suzan-mustafa55 P-pnr normal kuzum zaten kan testini galiba geç vermişsin ondan çok yüksek ve 2 3 aya kadar altan bakmasi normal
Villanelle Benim 5 haftada 5500 civarıydı. 2 günde 2 katına çıktığını düşünürsek 10bin de olabilir bence.
symsymdk Bebiş için 4 hafta çok erken 5+5te sadece yolk kesesini gördük 6+5 te içinde bebiş gördük, hele ki bazı gebeliklerde daha ileri haftada gören var için rahat olsun 😌
P-pnr symsymdk tedirgin olduğum tek şey betamın çok yüksek çıkıyor olması kimyasal yada dış gebeliklerde öyle oluyor diye duyuyorum hep Buda beni korkutuyor 😔
symsymdk P-pnr bence bir sonraki doktor kontrolüne kadar olabildiğince araştırmamaya çalışın. Araştırdıkça hele ki böyle ucu açık mecralarda insan yok yere evhamlanıyor. Keyfini çıkarmaya çalışın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 😊