Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim bugun kontrolüm vardı her şey normalken bebeğin eşinin plesanta nın aşağıda olduğunu ve 2 hafta sonra tekrar çatı muayenesinde onada bakacağını söyledi ben normal doğum istiyorum 2 hafta dikkat et dedi doktor düşerse kanama olurmus korkuyorum sizce durum ne olur normal doğum engel olur mu?