Depresyon gibi düşünme, bende o dönem inan senin gibiydim. Bilinç altında yatan korkularımız, sıkıntılarımız gün yüzüne çıkıyor bence. Birde ilk 3 ay stresi olmuştu bende. Bebeğim sağlıklı mı vs çok kafamı kurcalamıştı. İnan isteyerek hamile kaldıysan bebeğin büyüdükçe, kalp atışını duydukça geçecektir. En azından bende öyle olmuştu.