Hamis63626 Kızlarr sol bacagımın iç kısmında sabahtan beri yürürken ağrı başladı sanki hamlamış gibi yürürken topallatıyo beni resmen uzanırken otururken bişey yok önceki hamileliğimde sol kalçamda ağrı olmustu şimdi budamı hamilelikten acaba
Hasanbbek Hamis63626 malesef oluyor benimde sol bacağım çekiliyor gibi uyuşuk gibi geceleri çok oluyor 31+5 iz siz kaç oldunuz
mervesglm Hamis63626 evet. Bende bundan şikayetçiyim. Sanki tutulmuş gibi bi süre yürüyüp açılana kadar ağrı var kaldıramıyorum bile. Doktor gebelikten dedi.
Suna01 Bende de kramp girer gibi oluyor ama kötü bi ağrı üzerine basamıyorum hatta sancı geliyor sancıdan sonra oluyor ve ağlama derecesine geliyorum kendime tutunacak oturacak yer arıyorum hatta duramıyorum ayakta mervesglm Hamis63626 Hasanbbek
mervesglm Suna01 kaç haftalıksın. Bana doktor aşırı diyince kendini doğmaya hazırlıyor dedi bugün. Kasıklara baskı yaptığı için ağrı oluyo. Birde huzursuz bacak sendromu diye bişey var ama belirtiler aynı mı bilmiyorum.