Kızlar hepinize merhaba 37+4 haftalik hamileyim dün ve bugün nişanım geliyor ara ara özellikle bugün adet olmuşum gibi çok geldi ancak ara sıra yalancı sancilarim oluyor kontrole en son 37+0 da gittim cati muayenesi oldum 2 cm açıklık vardı doktorum normal dogurabilirsin dedi. Nisanim gelince korktum açıkçası benim gibi olup doğuran var mı yorumlarınızı bekliyorum