Gamzecem ben 5 ocaga kadar 3 kere 2 gunde bir kan vererek kesin hamile olduğuma kaanat getirildi doktorum 5 ocaktan sonra 2 hafta geçsin öyle gel demisti ben 1 hafta sonra gittim mecbur sonraki hafta izmire eğitime gideceğim için 5+3gunluk dediler sadece keseyi gördük sonra 1 hafta izmirdeydim izmire gidene kadar hissettiğim tek şey adet olacak gibi kasık ağrısı oldu ama izmirde koku hassasiyetimde başlamıştı o hafta zor geçti yani dicegim o ki 6 7 haftalik olmadan bende koku gogus hassasiyeti çıkmadı adetim 8 ocakta olması gerekiyor o hafta hep kasiklarim ağrıdı ben ondan suphelenerek test yapmıştım umarım tutmustur gelmistir meleğin 👼