Sade111 klomen kullandım ilk kistim oluştu. 6 ay kistimi atmaya çalıştım. Rahim filmi sonrası kendiliğinden ilk ay kistimi attım. Yeni bir doktora başladım. O ay bana femara + gynopol (sperm kalitesini ve yunurtanın kalitesini artırmak amacıyla) + folik asit (folden qf) kullandım. Eşim sadece gynopol ü benimle kullandı. O ay hiç beklemiyordum, tedavinin ilk ayı olmaz dedim. Yumurtam gelişti çatlatma iğnesi vuruldum, 16. Gün 235 betayla hamile olduğumu öğrendim… Rabbim size de nasip etsin inşallahhh. Bu arada 2 senedir evliyim ve gitmediğim doktor kalmadı… kullanmadığım ilaç kalmadı… nasip işi…