Aysegul1111 Cananan çok geçmiş olsun 🥺 Rabbim en hayırlı zamanda sağlıklı bir hamilelik nasip etsin inşallah 🤲
Kedilivebebelilili Aysegul1111 benim ilk gebeliğim boş gebelikti , 9.haftaya kadar bekledim , düzensiz beta HCG artışı vardı iki güne bir kan verdim ve kesem buyumesine rağmen içerisi bomboştu. Genetiğe gönderildi zaten teşhisle uyumlu sonuç çıktı .
Cananyildiz Aysegul1111 ben 7 haftaya 2 gün kala gitmiştim bebek yoktu ama yolk kesesi vardı ondan sordum
2cocukluana Benimde kizimda olmustu 7.5te kese boş oyleden sonraya tahlillerin yapilsin hazirlan gel kurtaj yapalim dediler.ben oyleden sonra baska doktora gittim kalp atisini duymustum.simdi 6 yaşında o doktora guvenip baska doktora gitmeseydim bir candan olacaktim
BMelek Aysegul1111 biliyorum bende yasadim allah sabirini veriyor gercekten bana doktorum kurtaj olucaksin dediginde aglamaktan sedyeden kalkamamistim ve doktorum herseyde vardir bir hayir bir hastam vardi dusuk olmasin diye herseyi yaptik ve bebek tutundu hersey guzel ilerliyordu testlerde guzeldi detayli ultrasona gittiginde bebegin ayaginin ters oldugunu ogrendik. Allah bizi oyle guzel yaratmis ki olusturdugu kucucuk bir kan pihtisinda eger bir kusur var ise onu vucut atmak istiyor saglikli olmadigi icin yasadigimiz herseyde o yuzden hep bir hayir vardir eger dogsa belki engelli bir cocukla omurunun sonuna kadar hayat mucadelesi verecektin dedi. Yasadigin durumla alakasiz ama yerini allah saglikli bir bebekle en kisa zaman da hamile kalmayi nasip etsin. Dua et bol bol kabullenmesi zor olsada
Aysegul1111 BMelek inşallah Allah razı olsun. . Tabiki herşeye vardır bir hayır. Benim de şuan olmazsa tek tesellim bu şekilde