Merhaba bende sizinle aynı durumdayım, tek girişli ama çift rahimliyim, 12. Haftadayım, 5. Haftadan beri progestan kullanıyorum. Bana denilen erken doğum/ düşük ihtimali fazla ve genelde sezaryan doğum, çünkü bebek pozisyon değiştirecek alan bulamadığı için normal doğuma geçilemiyor