12 haftalık hamileyim iki gündür çok hastaydım yediklerimi sindiremiyorum kusuyorum en son bu sabah kan geldi (normalde kusan bir hamile değilim) kusunca acile gittim kan testi ve ultrason istediler safra kesemde çamur idrar yollarında enfeksiyon çıktı yediklerim iki göğüs aramda kalıyor sanki kusuyorum tabi bunları geçtim böyle birşey yaşayan var mı safra kesesinin alınması gerekiyormuş hamilelikte nasıl ilerler doktoruma ulaşamadım en yakın zamanda gidicem bilgisi olan var mı