7 Mart’ta sezeryan olacağım göğüslerim hala boş kızımda 3 gün sonra gelmisti mama kullanmıştım. Şimdi hemen gelsin istiyorum ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı daha önce göğsü boş olup sezeryan sonrasi hemen sütü gelen oldumu? Kızım 7 saat sonra yanıma verilmişti hemen emzirememistim ondan dolayı etkisi olmuş olabilir mi acaba