Ba_momss yaaaa çok tatlı o zaman hoca dediğin de öyle olmalı zaten numarasını da verıyormus daha ne 😂 mesela benım diğer kaçan doktor vermemıstı sekreterinin verıyor sorunu ona dile getırıyoruz bide 400 lira muane ücreti verıyodum 🥴 Doğum da 15 sadece doğum aman iyiki kaçmış dedım eşimin arkadaşı ısrarla onu tavsıye etmıstı bashekım oda