zeynnn5441 29 haftaligim 2 gündür sağ tarafımda kasılma var devlet hastanesine geldik acil bölümüne hem karnından hem alttan bakacaz diyorlar açılma var mı diye diyolar bakmalarinda alttan sorun olur mu arkadaslarrrr
Ceylannn12 zeynnn5441 alttan bakıldığı zaman bir sorun olmuyor çünkü bebek rahimde o kadar iyi korunuyor ki vajinadan bakıldığında hiç zararı yok sen canını sıkma insalalh hiç birşey olmayacak
okuyor zeynnn5441 31. Haftada bakıldı benim. Nst de sancı çıkınca açılmaya bakmak zorunlu oldu. Sonrasında kanama vs hiçbir şey olmadı. Açılmaniz varsa ve baktirmazsaniz daha riskli
gulfemsvnc zeynnn5441 Biz yaptırma yazsak doktorlara karşı mı çıkacaksınız anlamış değilim yahu, doktorlar ne derse o. Hiçbir sorun da yaşanmıyor endişeniz olmasın.
Azra_Mom zeynnn5441 alttan bakmada bebeğe zarar verecek bişey olmuyor korkmayın gereklidir muhtemelen benimde 26.haftada rahim ağzı boyunu ölçmek için alttan baktı kısalma varmış ilaç verdi bakmasa bilemicektik
aysefatma12 Baktirin aybi haftalarsa suyum az oldugu icin baktirdim ve serviks kisalmam vardi iyiki baktirmisim
Deniz_65 Bende suanda 30 haftalık oldum bende de 29 dan berı oluyodu sağ tarafıma gırıp sıkıyo bebegım doktor normal dedı böyle kasılmalar bebek kendını doğuma hazırlıyo dedı korkulucak bısey yok çok dayanılmyacak bı agrı olmadı sürece
zeynnn5441 Deniz_65 Altta takiliyo genelde 2 gündür vajinaya tekme atıyor korkuyorum rahim ağzı açılacak diye 🤕
Deniz_65 zeynnn5441 canım büyük ıhtımal kafasıdır asagıda hıc korkutma kendını bende de oluyo emın ol ☺️Bagzen bısey çıkacak gıbı oluyo ama ucunu ferah tut sancın olmadı sürece Allah’ın ıznıyle bısey olmaz
zeynnn5441 Deniz_65 Makat gelisliymis canım dün akşam acile gittik toplanma sertleşme olunca ayakları assagidaymis yani
Deniz_65 zeynnn5441 anladım canım sende olan seyelrı aynı bende oluyodu ıkı gün önce kontrolum vardı kafası asagıdaydı benımde