Emirinannesiiiii Kızlar ikinci gebeliğim Bugün 15 haftalık olduk sol tarafimda kalp atisi gibi hissediyorum acaba bebeğimin mi hareketleri erken mi ?
Umutunannesi92 Emirinannesiiiii aynısını bende hissediyorum gün içinde her saat hissediyorum diyebilirim . Bende burda kalayım 👍👍
535arss Emirinannesiiiii bnde ıkıncı gebelıgımı yasıyorum doktora sordugumda evet bebek demıstı ılk bebegımı 17 de hıssetmıstm ıkıncıyı 15 haftalıkken
Tazeanne0134 Emirinannesiiiii yok canım biraz daha erken Umutunannesi92 yok canım erken hele öyle çok sık hissetmek neredeyse imkansız
Sermec27 Emirinannesiiiii Umutunannesi92 kzlar eğer ilk gebelikse 15 haftada hemde nerdeyse saat başı hissetmek imkansız ben ilk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 haftada hissetmiştim ve ilk hareket günde 1 ya da 2 kez olur ve sadece 1 2 saniye sürer o saat başı hissettiğin sey kendi nabzın canım 🥰 gebelikte kan fazla pompalandığı için böyle seğirme kalp atışı gibi hissetmen normal
Umutunannesi92 Emirinannesiiiii bende 15 haftalık hamileyim ilk gebeliğim şaşırıyorum şimdi olmasına 🤗
byzza16 Umutunannesi92 ilk gebelikte bende 15.haftada hissettim ilklerde bu haftada hisseden çok nadir oluyormuş sansliyiz o yüzden ☺️ zayıf misiniz? Doktorum zayıf anneler daha cabuk hisseder demişti bende baya zayiftim erken hissettim
Emirinannesiiiii Umutunannesi92 benm ikinci gebeliğim ama arayi biraz acinca oğlum da tam kaçıncı haftada hissettim hatırlayamıyorum 🥰
Umutunannesi92 byzza16 şimdi 59 kiloyum boyum 165 çokta zayıf değilim annemde beni ve kardeşimi erken hissetmiş belki ona çekmişimdir🥰🥰içimde normalde göbek deliğinin altında sola yatınca da hafif sol tarafta bir kalp attığını hissediyorum 🐣🐣
Emirinannesiiiii Esrakse evet aynen ama elimle dokununca hissedemiyorum enteresan duygular icerisindeyim🥰
Cscn Tazeanne0134 neden imkansız olsun ki doktor bile hissedebilirsiniz diyor. Kusura bakmayın ama deli oluyorum böyle yorumlara hevesleniyoruz işte. Vücudumuzu biliriz değil mi? Var işte değişik hareketlenmeler tekme atıyor demiyoruz ya. İmkansız diyorsunuz ya hiç hoş gelmiyor.
camellia Emirinannesiiiii tecrübeli anneler 15 16 da hissedermiş bebeğinizdir ne güzel duygular özledim o duyguları 🥰💛
Tugbadmr Emirinannesiiiii karnın alt bölgesinde seğirme gibi ise yada kanat çırpmak gibi ise evet ☺️ Böyle damar atmak gibi uzun sürmez ama biraz üst üste yapar durur yani benim öyle idi en azından hafta arttıkça hareket sayısı da sertliği de artıyo 😅
Umutunannesi92 Sermec27 çok teşekkür ederim açıklık getirdiniz valla yaşadıklarıma sürekli kendimi dinleyip ne yaşıyorum ben acaba bebek mi yoksa başka birşey mi diyordum 👏👏👏