Misssitare Meraktan soruyorum yeni katıldım sayılır. Bakıyorum kimi etiketimi kaldırıyor, kimi ekliyor,kimi sabitliyor, kimi sabitlemeyi kaldırıyor. Bunlar neye göre yapılıyor? Herkes canının istediği gibi müdahalede bulunuyor😅
Muruvet Misssitare siz bir etiket seçip soru iletiyorsunuz ama sorunuz seçtiğiniz etikete uygun değilse adminler değiştirir
gulfemsvnc Misssitare kız valla güldüm çok yaşa sen🤪 bunu yapan 11-12 kişi falan var moderatörler ve yönetici. forum kurallarına göre sürekli takip edip konulara göre eksik başlık varsa ekleyip yanlış varsa düzeltmelerini sağlıyorlar🙌🏻
Deletedmom_85 Misssitare hajajaja 😄 kız güldürdün akşam akşam ya Allah seni cennetine koysun emi 😄 moderatörler var 10 12 kişi onlar yönetiyor. İçeriğin yanlış yazılmışsa düzeltiyorlar etiketi yanlış yaptıysan onu düzeltiyorlar hakaret gruplaşma vs olunca postları silip kilitliyorlar gibi gibi 😄
Deletedmom_85 Misssitare hahahah 😂 bak mesela etiket var açacağın konuya göre seçiyorsun bu konu bu post moderatörlerle ilgili olduğu için moderasyon etiketini ekledi. Annelerin gün odasında genelde dertler tasalae görümce etiler yada sohbet muhabbet için ekleniyor o etiket 😂 neyse öğrenirsin