Sevensevilen Hamilelikte bal , arı sütü , propolis, polen karışımı yemekte bir sakınca olur mu? Kullanan veya bilerek kullanmayan var mı ?
Zeytin20 Sevensevilen bana doktorum gerek yok alerjik olabilirsin vücut hormonlar Farklı işliyor. Sadece bal yiyorum
goldumsu Sevensevilen ben korona olduğum dönem propolis kullandım. Bu çıt çıt kırılıp bişeylerin içine dökülenlerden. Bi sorun yaşamadım iyi geliyordu günde bi adet tükettim. Doktorum olumlu ya da olumsuz bi kesinliği yok ama alerjin varsa ve hiç kullanmadıysan sıkıntı olabilir sanırım. Net bi bilgi vermiyor bu konuda doktorlar.
Sevensevilen 7+0 ım bu karışımı yerken hamile kaldım bağırsaklarıma da çok iyi geliyordu. Doktorum bununla ilgili bir çalışma yok o yüzden kullanma dedi ama bırakınca da sindirim ve şişkinlik sorunu yaşamaya başladım. O yüzden ayrıntılı bilgiye ihtiyacım var