Diloss_14 20 haftadan beri idrar kaçırıyorum öksürürken gülerken hapşirirken 24 haftalığım daha fazlalaştı kimisi 30 haftadan sonra oluyor diyor 🤔
Eslemmiraaa Diloss_14 valla canım 23 haftamdayım genelikle hep sorun yaşadım çok fazla idrarım geliyor eğer hemen çıkmam gerekiyor yoksa kaçırıyor öksürürken hapşırırken vs de oluyor doktorda normal hatta daha da artacak dedi
Esra1990 Bende hiç olmadı doğuma kadar 3. Gebelik bence doktora söyleyin önemli bişi yoktur da rahatsız olursunuz bu durumdan
Diloss_14 Esra1990 hadi ya bende normal sandım 😓 annemde bir doktora söyle dedi acaba baska yaşayan var mı dedim
Esra1990 Ama normal bişeymiş bebek baskı yaptığı için oluyormuş önemli bişi değil çoğu gebeliktede okurmuş zaten doğumdan sonra geçermiş hiç takmayın bile ama sorun doktorunuza
Diloss_14 Eslemmiraaa bende çok su içiyorum o yüzden çok geliyor idrar sanırım ondan oldu yine de doktora bende sorim bakalım 🤗