Smyye1B daha yeni belli ki zaten silik çıkmış şöyle tahmin ediyorum ki ilk testi yaptığında çok sıvı tüketmemişse yeterince kandan süzdüğü için sonuç pozitif çıkmıştır ikincide sıvı tüketimi olduysa yeterince kandan süzülmediyse doğru sonuç olmayabilir o yüzden sabah ilk idrarla yapmak çok daha doğru sonuç veriyor benim değerim 6 iken ben öğrenmiştim ilk idrarla gün içinde bişeyler tüketip yapsam asla çıkmazdı o kadar düşük bir değer yani ya yarın o şekil yapsın yada kan versin direk daha doğru sonuç için sonuçta çift çizgiyi görmüş kan verebilir