Bugün şeker yüklemesi yaptırdım , bebeğim bu saat oldu hiç tekmelemiyor , böyle bir durumla karşılaşan var mı tedirgin oldum , 75 lik test yaptırdı doktorum, öyle çok tatlı acayip içileneyecek kadar etkili bişey değildi beni gün içinde etkilemedi içtiğim sıvı