Vill Bebeğin kalp atışları hızlı nstde de öyle çıktı bir saat sonra yeniden bakılacak bu sorunu yaşayan var mı? Doktorum şimdilik bir şey söylemedi
Bitanesiii Vill kac haftaliksin dogum yakinsa yeri daraldigi icin strese girmis olabilir cikmak istiyor olabilir
DidemVadatAkku Bebeğin kalp atışlarının hızlı olması bi sıkıntı olduğu anlamına gelmez ki Allah aşkına atsa bi türlü atmasa bi türlü sıkıntı yapıp kendi kendiniz strese koyuyorsunuz hızlı yada yavaş olmuş diyip evham yapmayın boş yere
Vill DidemVadatAkku DidemVadatAkku sonuçta doktor yönlendiriyor biz kendimiz sorun var diyip nts ye girmiyoruz. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmadıysanız neye güvenip yorum yapıyorsunuz anlayamadım. Sadece evham olsa neden defalarca nst ye girelim???
Vill Bitanesiii 32 hafta 6 günlük. Riskli gebelik uzmanına sevk etti doktorum yarın ona görünücem umarım stres fln çıkmaz
Nefesim74 Vill canım bebeğin kalp atışları kaç mesela onu söylediler mi bende 33 haftaligim dün bakıldı 138/140 civarlarındaydı gayet iyi dediler eğer 120 nin altına düşerse o zaman sıkıntı dedi ama tabi hızlı olmasıyla alakalı bisey denmedi