Dilara9406 505050 benimde 70 gunum kaldi ve bebeğimi cok asagida hissediyorum sürekli oraya vuruyo doktor 27.haftamda bas asagi donmuş ama duzelir dedi ve duzeldi ama artik surekli başını asagida ve baskı hissediyorum normalmi acaba sizdede oluyomu
Hakiko Dilara9406 26. Haftamdayım geçtiğimiz perşembe kontrolde doktorum baş aşağı olduğunu söyledi aynı şekilde baskı hissediyorum yürürken otururken ve uzun süre yürüyüp oturamıyorum sürekli uzanıyorum ama normalmiş
Dilara9406 Hakiko en cok hareketkerini orda hissediyorum gunde bi kac sefer oluyo sanki böyle biraz daha bastirsa dogacakmis gibi hissediyorum 😁