Gulra 27+4 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini vajinamın üstünde hissediyorum. Normal mi? Siz nerede hissediyorsunuz
camellia Gulra normaldir bebeğin pozisyonu ile alakalı olabiliyor daha nerelerinizde hissedeceksiniz afedersiniz popomda bile hissediyordum ben 😂😂
Gulra camellia herkes göbek deliğinin hizasında hissediyormuş korkuyorummallah korusunncıkacak aşağıdanndiye😄
Esila75 Yalnız değilmişim bunun için doktora gidicektim kontrol zamanım gelemeden bunlari okumak çok iyi geldi 😀
Gulra Esila75 bende korktum gitsem mi diye düşünmüştüm. Covid olmuştum bir kaç hafta önce oda etkiliyor tabi
Esila75 Gulra çok şükür ben olmadım ama bebeğim hep aşağıda arada yukarıya vuruyor bazen yan tarafıma doğru felan ama genel olarak geziyor galiba ya benim bebeğim 😂