Tüp bebek tedavisi ile geçen hafta pozitifi gördüm çok şükür ama ağrılarımdan sevinemiyorum bile. İlk gebeligimde ki gibi o düşükle sonuçlandı, bel ve kasiklarimda kasılmalar oluyo hatta bi sure beni kitliyor , gaz sancisi desem değil, adet agrisi desem
değil, ilaçlardan desem ilk gebeliktete oluyordu(o kendi kendine olmustu) dr sordum gebelikle ilgili olmayabilir dedi çok da üstünde durmadı, bu perşembe kese için çağırdı çok korkuyorum ağrılar yüzünden ya gözükmezse diye. Var mi böyle ağrılı öğrenen gebeligini ?