eylulummmm Merhaba kızlar hamile kalmadan önce her duşta mor şampuan kullanıyodum şuanda kullanabilir miyim acaba bilgisi olan var mi bir zararı varmıdır saçlarının ucuna uygulicaktim sadece uçlarında sarı
Asevim- eylulummmm boyamiyorum ama 5 aydir hamileyim 5 aydir boya surmuyorum diplerine 3 ay gectikten sonra cok matlasti diye 2 kere fln mor sampuan kullandm
eylulummmm @Asevim- bende boyayamiyirum uçları biraz turuculasiyo gibi oluyo mor şampuan grikestiriyo boyamaya gerek kslmiyodu da bakalım deneyelim inşallah bir sorun olmaz
Asevim- eylulummmm yani benim olmadi bebekte herhangi bi olumsuz etkisi yinede doktorunza sorun bence